Re: [Linux] midnight commander ve dns sorunu

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Thu 28 Apr 2005 - 12:16:58 EEST

Sorunu cozdum nihayet...
 Once sistemden ipv6 ile ilgili herseyi temizledim ve Gentoo sistem oldugu
icin make.conf icinde -ipv6 tanimlayip "emerge -uD world --newuse" yaptim.
Epey bir paketi yeniden derledi bu islem sonucunda.
 DNS hizmeti var sunucu uzerinde. Bir tane fason domain tanimladim kök tld
olarak (.local) ve tum sunucu yapisin bu domainin ana sunucusu olacka
sekilde yeniden duzenledim, /etc/hosts dosyasini temizledim,
 mcyi yeniden emerge işlemine tabii tuttum, şu an açılış hızı 2 saniye.
 Kesinlikle dns resolve etmeye çalışıyor ve /etc/hosts dosyasını kaale
almıyor.