Re: [Linux] grub ya da lilo

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Thu 28 Apr 2005 - 11:36:14 EEST

Selam,

> mesajlarını aldım. Bilgisayarı kapatıp açınca bu kez de GRUB Loading
> stage1.5. GRUB Loading, please wait....
> Error 18 .
> dedi. Yani hata 18 oldu. Bios ta da lba ile ilgili sadce harddisk
> kısmında lba var. otomatik olarak ayarladım.

Debianda benzer hataları ben de yaşadım. Bunu için iki tane yöntem vcar grub
içine disk geometry vs ayarlarını girmeniz gerekiyor veya benim kullandığım
daha rahat bir yöntem ise /boot dizinini ayrı bir partition olarak yapmak ve
ilk onu oluşturmak ondan sonra grub ile böyle sorunlar yaşamıyorsunuz.

--
Murat Koç
Kivi BiliÅŸim Teknolojileri