Re: [Linux] grub ya da lilo

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Mon 25 Apr 2005 - 10:18:46 EEST

chroot /mnt/sysimage komutunu çalıştırdıktan sonra grub-install
/dev/hda yaptım . Installation finished. No error reported. This is
the contents of the device map /boot/grub/device.map.
Check if this is correct or not. If any of the lines is incorrect, fix
it and re-run the script "grub-install".
#this device map was generated bye anaconda
(fd0) /dev/fd0
(hd0) /dev/hda

mesajlarını aldım. Bilgisayarı kapatıp açınca bu kez de GRUB Loading stage1.5.
GRUB Loading, please wait....
Error 18 .
 dedi. Yani hata 18 oldu. Bios ta da lba ile ilgili sadce harddisk
kısmında lba var. otomatik olarak ayarladım.