Re: [Linux] debian sarge ve turkce

From: Bulent Sener (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Fri 15 Apr 2005 - 13:17:01 EEST

Merhabalar,
Sorununuz hakkýnda tam bilgili deðilim ama bana göre sorununuz yansidan
kaynaklanmýyor.Çünkü bildiðim kadarýyla bütün yansýlar birbirinin ayný paketleri
içeriyorlar.
Bence siz "dpkg-reconfigure locales" komutu ile yerel ayarlarýnýzý "tr_TR ISO-8859-9" ve
"tr_TR.UTF8 UTF" seçeneklerini de kapsayacak þekilde düzenleyin (Ýlgili pencere içinde
bu seçenekleri iþaretleyin). Büyük olasýlýkla sorun çözülecektir.
Saygýlarýmla,
Bülent ÞENER