Re: [Linux] Foto album

From: Erkin Tek (erkintek@yahoo.com)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 01:26:02 EEST

xnview otomatik donusturucusu super isliyor. donusturucuye girince dizin/fotograf ekliyosun,
output dizini secmezsen kendi uzerine yaziyo fotograflari, cikti olarak 150'ye yakin formattan,
jpg'i seciyosun, ozelliklerinden jpg kaydederken progressive mi istersin sIkIstirmasi %85 mi
istersin giriyosun, gelismis islemlerden (yine saymadim ama 30tane falan arac var
renk-boyut-contrast-hue-filters-vs.) boyutlandir atiyosun, boyutlandirdan min/max degerlerini
giriyosun. sonra yap diyince tikir tikir yapiyo.

birde Web page islevi var iki ayri dizine (thumb ve bisiy) atiyo fotograflari, ana dizine
html'sini yaziyo.

Dedigin xxx01 falan yapiyodur mu bilmiyorum ama bilgKullanicisi.fotoSahibi>2 kosulunu saglayan
herkese tavsiye ederim.

(ideefixe'deki seckin yayincilik fotograflari bu program ile donusturuldu).

cok fazla yalakalik yaptim programa, galiba naif ve ciddi geliyo, o yuzden.
sanatsal calismalarin varsa fotograf.web.tr adresine beklerim :)