Re: [Linux] Ev dizinim :(

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Wed 13 Apr 2005 - 21:54:55 EEST

Çar 13 Nis 2005 21:12 tarihinde, Recep KIRMIZI şunları yazmıştı:
> Öncelikle iyi akşamlar
Merhabalar,

> Evimdeki masaustu bilgisayarımda debian kurulu.
> Kurulum sırasında 1 swap alanı olusturdum ve geri kalan kısmı / olarak
> tek bolume koydum.
> Dizüstü bilgisayarımada debian kurmak istiyorum fakat ev deki
> bilgisayarımdaki home dizinimi oraya aktarmak istiyorum.
> Dizüstüne sistemimi kurduktan sonra kendi ev dizinimi oraya
> kopyaladıgımda çalışırmı? Çalısmaz ise çalıstırmanın bir yolu varmıdır.
> mail programımda bir sürü ileti var listelerden gelenler var bir sürü
> kişisel ayarım var ve bunları baştan yapmak istemiyorum. Ne yapmalıyım ?

İki tavsiyem var. İlki dd[1] ile istediğiniz dosyayı kopyalayın.
İkincisi ise diskinizi bölümlendirin ve bağlama noktası olarak /home kullanın.
Bu sayede bundan sonraki yükleyeceğiniz herhangi bir dağıtımda ayarlarınız
aynı kalacaktır.

[1] http://www.belgeler.linux-sevenler.org/49_545_tr.html
[2] http://www.belgeler.linux-sevenler.org/40_319_tr.html

--
Arda Çetin                    <arda~linux-sevenler.org>
Arda Çetin's Weblog   : http://arda.linuxmarket.org

9F29 F20C 6E35 ACF8 F5A7 9378 8458 C735 A8ED 317A