[Linux] gmail de mesajları tasnif etme

From: Bilal YILDIRIM (bilalyildirim@gmail.com)
Date: Wed 13 Apr 2005 - 08:38:36 EEST

Arkadaşlar merhaba.

Linuxla ilgili değil ama benim bir sorum olacak.

Gmail de mesajları tasnif etme konusunda soru sormak istiyorum.

Bildiğiniz gibi yahoo ya da hotmail de mesajlar için klasörler yaratıp
mesajları o klasörlere taşıyorduk.

G mailde bunu yapamadım. klasör yaratıyorum fakat taşı dediğim de
mesajlar hem inbox da hem de hem de taşıdığım klasörde gözüküyor.
İnboxda mesajları silersem klasördeki mesajlar da siliniyor. Yani
taşıdığım klasöre sadece görüntü gidiyor mesajın kendisi taşınmıyor.

Bu konuda yardım rica ediyorum. İlgilenen arkadaşlar için şimdeden
teşekkür ederim.