Re: [Linux] root password

From: Recep KIRMIZI (rkirmizi@gmail.com)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 23:58:57 EEST

Güvenlik nedenleriyle root kullanıcısının x window'da giriş yapması
yasaklanmıştır. Normal bir kullanıcı olarak giriş yapmanız ve root
hakları lazım oldugunda sudo ile işlerinizi yapmanız tavsiye edilir ama
illa root olarak giriş yapmak istiyorsanız. Gdm seceneklerinde guvenlik
kısmında root kullanıcısının gdm ile girisine izin ver kısmını aktif
hale getirirseniz root kullanıcısı ile X'de login olabilirsiniz.