Re: [Linux] tv-out (svideo), xf86config veya bash script sorusu

From: Emre Kadıoğlu (kadiogluemre@gmail.com)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 18:37:23 EEST

Ben nvidia kullanıyorum ve tv-out dual head vs vs gibi şeyleri driver
opsiyonlarıyla yapıyorsunuz kendinize göre modlar yazıyorsunuz mesela
iki monitörde 1024x768 ya da bir monitörde şu diğerinde bu, yada birine
ver diğerine verme falan şeklinde daha sonra gnome masaüstü
tercihlerinde ekran çözünürlüğü ayarlarından x'i kapatıp açmadan
değiştirebiliyorsunuz. Kullandığınız driverın böyle bir opsiyonu varsa
bunu yapabilirsin fakat xorg.conf ya da xf86config te yapacağınız bir
değişikliğin etkin olması için mutlaka x'i yeniden başlatmalısınız. ya
da size dediğim gibi conf dosyasını tv-out verebilecek şekilde
ayarlayacaksınız sonra kabloyu taktığınız anda görüntü gelecek. daha
önceden bir satır eklediğim zaman tv ye görüntü alabiliyorum
demiştiniz. İsterseniz o satırı ekleyip dosyayı o şekliyle bırakın,
kabloyu takınca görüntü alırsınız.

Oğuz Eren yazmış: