Re: [Linux] tv-out (svideo), xf86config veya bash script sorusu

From: Oğuz Eren (ogzeren@gmail.com)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 09:15:15 EEST

Gunaydin..

TV'ye de LCD'ye de goruntu veren ayri konfigurasyonlarim var; ancak
x'i kapatmadan bunlar arasinda switch etmekte sorun yasiyorum. Bu
yonde ugras verecegiz, degil mi?

Aksam evden yollayacagim son konfigurasyonu ve log dosyasini.. Log
dosyasinda yer almamakla beraber, startx'le baslattigim x oturumlari
kapaninca konsolda "Bad window mode" vb. hata mesajlari goruyorum.
Ancak bunlar x log dosyasinda yer almiyor. Bunlari nereden
bulabilirim? Belki bir ipucu verebilir..

Sevgiler..