Re: [Linux] tv-out (svideo), xf86config veya bash script sorusu

From: Emre Kadıoğlu (kadiogluemre@gmail.com)
Date: Mon 11 Apr 2005 - 21:35:43 EEST

Benim demek istediğim xf86config dosyasını clon ya da session olarak
ayaralayacaksanız o modda ayarlayıp dosyayı değiştirmeden bırakmanız.
herhangi bir şey yapmaya gerek kalmadan kabloyu taktığınız anda
görüntüyü alırsınız. Çok az bir performans kaybı olur sadece bende
nvidia kart ile twinview olarak kullanıyorum hatta çift monitörde oyun
da oynuyorum 5-10 fps lik bir kayıp oluyo test ettiğimde sadece. eğer
xf86config dosyanızı değiştirmek istemiyorsanız, bunu yapabilirsiniz.
Fakat bahsettiğiniz gibi bir komut yazayım görüntü gelsin bir komut
yazayım görüntü gitsin gibi bir durum olmaz her halükarda x i yeniden
başlatmanız gerekir. ama dosyayı clone çalışacak şekilde ayarlayıp öyle
bırakırsanız kabloyu taktığınız anda görüntüyü alırsınız

Oğuz Eren yazmış: