Re: [Linux] SSL sorunu

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 00:20:55 EEST

Merhabalar...

Belirtiginiz cikti bir hata degil...uyari..
Suexec modulunun aktif hale getirildigini belirtir.
Bunu kapatmak isterseniz suexec modul destegini ayar dosyasindan kaldirin.

Peki suexec modulu ne ise yarar derseniz:

Normalde web sunucusu ayar dosyasinda belirtilen kullanici ve grup yetkisi
altinda calisir. bazi scriptlerin web sunucusunun kullanici ve grubu tarafindan
degilde sizin belirteceginiz kullanici ve grup tarafindan calisitirlmaisni
istiyor olabilirisniz.. iste bu modul bu derda deva olmaktadir.

iyi calismalar,
Erhan Ekici