Re: [Linux] Eski model pc ve linux

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Sun 10 Apr 2005 - 12:49:37 EEST

Paz 10 Nis 2005 12:42 tarihinde, Harun Yigit LEGOZ şunları yazmıştı:
> Selemlar.
Merhabalar,

> Sorum şu: Eğer ben bu sisteme GelecekLinux kurarsam kaldırır mı? Ve
> driverlarımı kendisi mi yükleyecek? (WinXP gibi). Eğer ben kendim
> yükleyeceksem ekran ve ses driverlarımın linux sürümü intel ve yamahanın
> internet sitesinde yok. Bunların linux sürümünü nereden bulabilirim?

Canlı örneğini biliyorum. P133 makinede bile Linux kullanabilirsiniz. Fakat
sizde tahmin edersiniz ki, Linux'dan istediğiniz gibi verim alamazsınız.
Belleğinizi arttırmanızı tavsiye ederim, tek seferde kullanacağınız program
sayısını arttırmanıza yardımcı olacaktır.

Masaüstü ortamı olarak KDE, Gnome yerine daha az bellek harcayan WindowMaker,
IceWM, Fluxbox gibi pencere yöneticileri kullanmalısınız.

--
Arda Çetin                   <arda~linux-sevenler.org>
Arda Çetin's Weblog  : http://arda.linuxmarket.org

9F29 F20C 6E35 ACF8 F5A7 9378 8458 C735 A8ED 317A