[Linux] Eski model pc ve linux

From: Harun Yigit LEGOZ (hylegoz@gmail.com)
Date: Sun 10 Apr 2005 - 12:42:25 EEST

Selemlar.
 Şu anda 1998 de aldığım ve sadece harddiski değişmiş win98 ve win2000 yüklü
bir pc kullanıcısıyım. Sistemime linux e olan ilgimden ve denemek istememden
dolayı GelecekLinux işletim sistemimi kurmak istiyorum. Sistem özelliklerim
kısaca şöyle:
 İşlemci: P2 350Mhz
Ram: 96Mb
Ekran: İntel740 VGA
Ses: Yamaha YMF724
HDD: 20Gb (Markasını Hatırlamıyorum) iki partition halinde.
 Sorum şu: Eğer ben bu sisteme GelecekLinux kurarsam kaldırır mı? Ve
driverlarımı kendisi mi yükleyecek? (WinXP gibi). Eğer ben kendim
yükleyeceksem ekran ve ses driverlarımın linux sürümü intel ve yamahanın
internet sitesinde yok. Bunların linux sürümünü nereden bulabilirim?

--
Saygılar....
Harun Yiğit Legoz