[Linux] Re: fedora core 3 çekirdek yamalama

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Sat 09 Apr 2005 - 06:18:42 EEST

Merhaba,

On Sat, Apr 09, 2005 at 02:20:45PM +0100, sertac kanaci wrote:
> ben linux'da yeniyim ve biligisayar?ma birkaç gün önce fedora
> core 3 kurdum. Ancak fedora 2.6.9 çekirde?iyle birlikte geliyor
> ve ben modemimi tan?tam?yorum. bu nedenle kernelimi 2.6.10
> yükseltmem gerekiyor. çünkü modemi ancak bu çekirdek alt?nda
> tan?tabilmem mümkün.
>
> kernel.org 'tan patch-2.6.10.bz2 dosyas?n? birba?ka bilgisayardan
> indirdim. kendi bilgisayar?ma kopyalad?m belgeler.org 'da yazd???
> gibi /usr/src/ dizininde "bzip2 -dc patch-2.6.10.bz2 | patch -p1"
> komutunu verdi?im zaman
>
> "Can't find file to patch at input line 4"
> [...]

Aldığınız hata, FC 3 ile gelen çekirdeğin (zannımca) daha önceden
başka yamalar kullanarak paketlenmiş olmasından kaynaklanıyor. Bu
nedenle kernel.org'dan indirdiğiniz yamaların daha önce yamalanmış
dosyalar ile çakışmasından dolayı, işlem tam olarak başarıyla
gerçekleştirilemiyor.

Tavsiyem, mümkünse çekirdeğin tüm kaynak kodunu
ftp://ftp.tr.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.6/ adresinden çekmeniz
olacak. (Hatta son kararlı sürüm 2.6.11.7. Neden 2.6.10 yerine 2.6.11.7
kullanmayasınız :)

İyi çalışmalar.