[Linux] fedora core 3 çekirdek yamalama

From: sertac kanaci (sertac_kanaci@yahoo.co.uk)
Date: Sat 09 Apr 2005 - 16:20:45 EEST

merhabalar,

ben linux'da yeniyim ve biligisayarıma birkaç gün önce fedora core 3 kurdum. Ancak fedora 2.6.9 çekirdeğiyle birlikte geliyor ve ben modemimi tanıtamıyorum. bu nedenle kernelimi 2.6.10 yükseltmem gerekiyor. çünkü modemi ancak bu çekirdek altında tanıtabilmem mümkün.

kernel.org 'tan patch-2.6.10.bz2 dosyasını birbaşka bilgisayardan indirdim. kendi bilgisayarıma kopyaladım
belgeler.org 'da yazdığı gibi /usr/src/ dizininde "bzip2 -dc patch-2.6.10.bz2 | patch -p1" komutunu verdiğim zaman

"Can't find file to patch at input line 4"
-A/ CREDITS 2004.12.24 13:37:02 -8:00
+B/ CREDITS 2004.12.24 13:37:02 -8:00

file to patch:

şeklinde hata alıyorum.

Enter' a basıp bu dosyanın yamalanmasını atlamasını sağlıyorum. daha sonra buna benzer bu defa başka bir dosya ile ilgili birbaşka hata alıyorum. Bu böyle devam edip gidiyor. Sonuçta kerneli yamayamadığım için internete giremiyorum.

Kerneli nasıl yamalamam gerektiği konusunda yardıma ihtiyacım var. Yardım ederseniz çok sevinirim.