[Linux] Linux Server Paketi

From: Mert İzgil (linux@hebux.com)
Date: Sat 09 Apr 2005 - 12:01:39 EEST

Merhabalar,

Ben 4 client'lı bir sistem için firewall-proxy-e-mail-antivirüs yazılımlarını kapsayacak bir sistem kurmak istiyorum. Fakat bunun için sanırım hazır paketler var, open source veya ticari.. Ben bu paketlerin varsa web adreslerini isimlerini öğrenmek istiyorum. Securepoint diye bir yazılım buldum fakat bunun içinde email server yoktu daha çok güvenlik üzerine hazırlanmış bir paketti..

Bana ücretli ve ücretsiz (ücretsiz olursa çok daha iyi olur) bu tip yazılımlar önerebilir misiniz?

Teşekkürler,