Re: [Linux] usb Webcam

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Sat 09 Apr 2005 - 00:13:31 EEST

        Merhaba;

        Google sizin webcam'imizin ICM532B cipli oldugunu soyluyor. ayrica
asagidaki 1. link, bir linux surucusu olmadigini ama 2. linkteki
spca50x driverlarini denemenizi istiyor. Ayrica bir icm532 proje sayfasi
bu suruculerde degisiklik yaparak calistirdigini soyluyor (link 5). Benim
webcamimde spca50x kullaniyor. Cok kolay olmamakla birlikte aciklamari
izlerseniz spca50x driverlari calisiyor, ama sizin cip icin durum ne olur
bilemem. 3. link ise webcam'leri icin genel bir sayfa.

ayrica yeni bir icm532 projeside var ama icm532a icin ve cok yeni(link 4)

[1] http://gkall.hobby.nl/notes5.html
[2] http://mxhaard.free.fr/spca5xx.html
[3] http://www.belgeler.linux-sevenler.org/79_424_tr.html
[4] http://icm532.sourceforge.net/
[5] http://home.tiscali.dk/tomasgc/labtec/

        Cem Ahmet MERCAN

--- Fri, 8 Apr 2005 tarihli iletisinde Tolga Günkut soyle diyordu: