Re: [Linux] tv-out (svideo), xf86config veya bash script sorusu

From: Emre Kadıoğlu (kadiogluemre@gmail.com)
Date: Fri 08 Apr 2005 - 23:52:10 EEST

gnome kullanırken zırvalayacak fakat kde kullanırken pencerelerin
açılacağı öntanımlı monitör gibi bir ayar vardı kcontrol de onu
yaptığınızda siz pencereyi kulağından tutup öbür monitöre taşımadan
geçmez. mplayer da da sorun falan olmaz.

Bu arada tv-out u nasıl kullanacağınzda önemli, eğer normal
monitorünüzde gördüğünüz görüntünün aynısını görmek istiyorsanız, clone
olarak kullanmanız gerekecek ya da xinerama ile ikinci bir monitör
şeklinde de kullanabilirsiniz. ya da aşağıdaki yapılandırma ile sanki
ayrı bir x oturumu açmış gibi kullanabilirsiniz. aşağıdaki
yapılandırmada pencereleri taşıyamazsınız her ekrandaki menülerden ayrı
ayrı programları çalıştırmanız gerekecek. Tv-out eklentisini ne şekilde
kullanmak istediğinizi yazarsanız daha iyi yardımcı olabiliriz.

Serdar KÖYLÜ yazmış: