Re: [Linux] karakter seti ile ilgili problem +db2

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.org)
Date: Fri 08 Apr 2005 - 22:43:30 EEST

Selam,

db2 ile ilgili sorunlarınız hakkında bir fikrim yok,
ancak, LANG için tanımladığınız değer olmamış.

i18n dosyasına LANG="tr_TR" yazmak ISO-8859-9 için yeterlidir.
db2 bunu anlamıyorsa, hala bildiğini okuyorsa, sorunu db2
yazarlarıyla tartışın.

Esen kalın,
Nilgün

Cuma 8 Nisan 2005 12:08 sularında, Koray şunları yazmıştı: