[Linux] posta sunucu

From: ahmet demirel (turkorutbag@yahoo.com)
Date: Wed 06 Apr 2005 - 23:42:28 EEST

merhaba beyler benim küçük bir sorunum var
makinamda linux yuklu ve bunu hem bir web server hemde posta sunucu olarak kullanmak istiyorum web sunucu olarak kullaniyorum fakat posta sunucu olarak kullanmak için
yapmam gereken ayarlar nedir bu herhangi bir posta sunucu programı olabilir farketmez birde makinanin ip si örn: 10.0.0.22 bunun icin ayarlar nedir webserver ve posta sunuc aynı makinada olacak.adsl modem de de ekstradan ayar varmı
örnegin dısardan mail.xxxx.com yazıldıgında ve www.xxxx.com yazıldıgında aynı makinaya düsmesi icin yapılması gereken nedir web server sorunsuz calisiyor yani www.xxxx.com yazınca sorunsuz fakat posta sunucu ayarları nasıl olacak simdiden tesekkurler.