Re: [Linux] SLM

From: C. Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Tue 05 Apr 2005 - 16:48:20 EEST

Merhaba;

1) Bence debian'dan once daha kullanici dostu dagitimlar (mandrake, suse
yada fedora) kullanmani sonra debian'a gecmeni oneririm. Hatta bence
daha iyisi once knoppix yada pardus ile (harddiskine birseyler yazmadan
sadece cd'den calisan dagitimlar ile) linux gorgunu artir sonra
harddisk'ine yukaridaki dagitimlardan birini kurarsin.
2) Sistemin biraz eski ama esas sorunun ram olacak sanirim, ama calisir.
3-4-5) linuxta pek cok dosya sistemi var ext3, ext2, reiserfs vb. Eger
harddiskinde yer (bos alan) varsa biraz dikkat ile windows'a zarar
vermeden ayri bir bolum olusturup, linux'u o bolume kurarsin. linux'lar
orada windows oldugunu anlar tek dikkat etmen gereken kurulum programina
windows'u silmek istemedigini anlatmak. Bu bolumu linux'u sildikten
sonra tekrar formatlayarak fat32 (tabi bos hali) 'ye geri cevirebilirsin.

İyi Günler...

Cem Ahmet MERCAN