[Linux] SLM

From: Harun Yigit LEGOZ (hylegoz@gmail.com)
Date: Tue 05 Apr 2005 - 16:15:02 EEST

Slm.
 Arkadaşlar ben linux de henüz çok yeniyim. Hiçbir temelim yok. Bu yüzden
sizden yardım istiyecem. Şu sorularıma cevap verirseniz çok sevinirim:
 1. Debian Linux kullanmak istiyorum. Ancak download etmek için ftp olsun
debianın sitesi olsun girdiğimde bir sürü klasör var. nereden yükleyeceğimi
ve nasıl yükleyeceğimi bilemiyorum.
 2. Benim sistemim Pentium2 350Mhz 96Mb RAM. Sizce bu makine debian'ın son
sürümünü kaldırır mı?
 3. Linux, hangi dosya sistemini kullanıyor? (Mesela Win98 Fat32 yi XP ve
2000 ise NTFS kullanıyor)
 4. Eğer bunlardan birisini kullanmıyor ise harddiskimi o sisteme
dönüştürmem gerekir. Peki ben aynı zamanda Win98 de kullanmak istiyorum
nasıl olacak? Büyük ihtimalle birbirlerini tanımayacaklar. Ne yapmalıyım?
 5. Eğer harddiskimi yeni dosya sistemine çevirirsem fat32 ye geri dönüşüm
olacak mı?
 Çok uzun bi mail olduğunun farkındayım. Ama dediğim gibi hiçbir temelim
yok. Yardımcı olursanız sevinirim....