[linux-baslangic] Re: Yedekleme Hk.

From: Serkan ATEŞ (serkanates@armafiltre.com.tr)
Date: Thu 30 Sep 2004 - 11:01:55 EEST

Merhaba Osman bey...Yedekleme konusundaki strateji ile ilgili
görüşlerinize
tamamen katılıyorum...Şu anda belli birkaç kullanıcı için
(tüm network
değil) böyle bir uygulama yapmayı düşündüm...ve bu konuda
samba neler
yapabilir bunu öğrenmek istedim...Murat beyin "shivalik" olarak
kastettiği
sanırım samba altında çalışan bir script olsa gerek (henüz
araştırma
yapmadım sadece önsezi) bunun gibi bir şey olabilir
mesela...Amacım sadece
Böyle bir şey üstünde yapılabilirliği varsa
çalışmak...Eğer yapılamıyorsa
boşa kürek çekmiş olmayayım...Bu yüzden
yönlendirmelerinize ihtiyaç
duydum...

Konuya olan ilginize teşekkür ediyor çalışmalarınızda
başarılar
diliyorum....