[linux-baslangic] Re: tv kartim ve StarTV

From: mustafaogun (mustafaogun@gmx.net)
Date: Wed 29 Sep 2004 - 15:05:53 EEST

Serdar KÖYLÜ wrote:

>tuner.c icinden bakinca, PHI FI1216'nin HI/LO Treshold frekansinin bu
>degere cok uygun oldugunu goruyoruz. Buda tunerin modeli hakkinda bir
>tahminde bulunmamiza imkan sagliyor.
>
>Eger, bttv'yi yuklerken "tuner=3" seklinde parametre eklersek, bu
>tahminimizi dogrulama sansi bulabiliriz.

merhaba;
çok teşekkür ederim, tuner=3 bir sey degistirmedi ama yol gosterici
oldu, bttv 'yi yuklerken tuner=1 yazinca o 3 kanal da cikti.

>Sizin ozelinizde soyle bir durum sozkonusu olabilir. Eski 2.4
>kernelinizde bu bilgi /etc/modules.conf icersinde tutuluyordu. 2.6 ile
>bu bilgi /etc/modprobe.conf icine yerlestirildi. Eski modules.conf
>icersinden ilgili parametreleri okuyabilirsiniz saniyorum..

ben zaten bu kismi anlamamistim.. mutlaka biryerlerde kacirdigim ya da
atladigim birseyler vardi ki boyle birsey yasadim, ama modprobe.conf 'ta
da, modules.conf 'ta da
bttv ile ilgili satirlar ayniydi. tuner 'im icin de herhangi bir opsiyon
yoktu zaten, sadece bttv icin bir alias vardi ki bu zaten modprobe.conf
dosyamda da var.

neyse.. su anda hersey yolunda :)
tekrar tekrar tesekkur ederim ilginiz icin.

>Saygi ve sevgiler..

selamlar..

--
MustafaOgun