[linux-baslangic] alsamixer

From: Pusat TURAN (pusatalp@yahoo.com)
Date: Wed 29 Sep 2004 - 00:21:58 EEST

merhaba...
daha önce bir soru sormuştum.sistemim fedora core 2 ve ses kartımı tanımıştı.yalnız sistem açılışında ses çok az çıkıyordu.alsamixer yardımıyla sesleri açıyordum.tekrar sistemi açtığımda ses yine çok kısık halde geliyordu.bir arkdaş burda alsactl store komutu vermemi önermişti.yaptım olmadı.ne yapmam gerekiyor.yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

saygılarımla
Pusat Alp