[linux-baslangic] install Easy GPRS

From: Arda Ataerkil (arda@2standby.com)
Date: Mon 27 Sep 2004 - 23:55:25 EEST

Mrh.
Linux Redhat Ent.AS ye ilk defa Linux a bir saoftware "Crossover" kurdum
gayet kolaydı ve çalıştırabildim. install ve herşey tamam.

Ama GPRS Easy Connect kurmaya çalışıyorum.
Hiçbir icon veya programın kurulup kurulmadığına dair bir
belirti bulamıyorum.

Programlar yeni nereye kurulur standart olarak Linux üzerinde.

Ve bu programı nasıl çalıştırabilirim.

Teşekkürler.