[linux-baslangic] Re: ADSL ile Server kurmak

From: Refik Şenol Çetin (resecetin@bembilgisayar.com)
Date: Thu 23 Sep 2004 - 10:30:13 EEST

Tüm bu server oluşturma konusunda bilgi veren arkadaşlara
teşekkür ediyorum
ama başlangıç listesinde olduğum için şunu belirtmek
istiyorum:

Arkadaşlar şu işi bir kişinin Linux u sadece açmak kapatmak ve
görsel olarak
kurmak seviyesinde bildiğini kabul ederek adım adım ne nedir diye
anlatacak
birisi var mı acaba? Vaktiniz az ise adımları günlere
bölelim... ama rica
ediyorum ayrıntı verin... nasıl yapacağımızı anlatmayın
ama adımları en
azından açık verebilirseniz kalanını biz araştırır
deneriz... cahilliğime
verin bu yazdıklarımı çünkü benzeri işlemi ben de yapmak
istiyorum ve bunu
gerçekten öğrenmek istiyorum...

Öğrenir ve yaparsam çok ayrıntılı şekilde, şekillerle
anlatan bir web sitesi
hazırlayacağım söz...

Rica ediyorum daha açık yardımcı olun bize... çünkü ben
gerçekten
başlangıçtayım daha, yoksa başlangıçtan
anladığımız şey farklı mı acaba?