[linux-baslangic] rndc connect failed : connection refused.

From: Pusat TURAN (pusatalp@yahoo.com)
Date: Wed 22 Sep 2004 - 23:16:20 EEST

fedora core 2 de dns kurmak için gerekli ayarları yapıyorum.gerekli dosyaları düzenliyorum.bunları tıpkı bir kitapta(Linux Ağ Yönetimi) anlatıldığı gibi yapıyorum.işlemlerden sonra.
service named stop yaptığımda:
rndc connect failed : connection refused diye bir yanıt geliyor.
yaptığım değişiklikleri geri alıyorum.fedoradaki grafiksel arayüzden dns tanımlıyorum.alan adı sunucusu ve ters arama sunucusu.konsoldan aynı komutu verince aynı hata ne yaptıysam olmuyor.
örneğin
service httpd status dediğimde ise
aynı hatayı alıyorum.galiba yeniden rndc ayarı felam yapmam mı gerekiyor.
inetrnetten araştırdım.yabancı bir iki kişide aynı problemi yaşamış ama pek bişey anlamadım.yardımcı olursanız sevinirim.
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
saygılarımla...
pusatalp