[linux-baslangic]

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 22 Sep 2004 - 18:21:57 EEST

Selamlar
Linux kurulu bir bilgisayarın com portuna başka bir bilgisayardan
hyperterminal veya minicom benzeri programlarla bağlanıp konsol
ekranının karşıma gelmesini istiyorum. Kısacası switch ve
routerlara yaptığımız konsol bağlantısına benzer
bağlantıyı linux a da yapmak istiyorum. Bu tür bir çalışma
bilen deneyen varsa bilgilerini paylaşabilirse sevinirim.
İyi çalışmalar