[linux-baslangic] ¨Fiso-8859-9?Q?Teşekkür?

From: Linux (linux@thelegend.org)
Date: Wed 22 Sep 2004 - 18:13:58 EEST

 Herkese gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim. Açıkçası cevaplarınızı tam
olarak anlayamadım, çünkü Linux'ta çok yeniyim. Bunun için elimden geleni
yapmam gerekiyor.
Bilgi paylaştıkça bilgidir ve paylaştıkça çoğalır. Bundan dolayı sizlere
teşekkür ediyorum ve tebrik ediyorum. İnşallah bir gün bende burdan sorulara
yardımcı cevaplar verebilirim.

Tekrar teşekkür ederim herkese.

Saygılarımla

Ramazan SARAÇ