[linux-baslangic] Re: klavye problemi gnome debian(2.6.7)

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Sun 19 Sep 2004 - 16:14:11 EEST

* Emre Kadioglu [2004-09-19 05:46:23-0700]
> Recai Bey dediklerinizi yaptim fakat yine sonuc
> alamadim kde yukledim kde de herhangi bir sorun yok
> gconf ta desktop gnome peripherals icinde ki
> degerlerle de denedim ne yaparsam yapayim asaidaki
> hatayi veriyor
> xf86cfg icindeki ayarlari us yaptim gnome dakileri de
> us yaptim bu sefer bir hata vermedi ama tr yaptigim
> zaman hata veriyor

Bu son komut (asagidaki duzeltilmis haliyle) _GNOME altinda_ ne
gosteriyor?

    xprop -root | grep XKB

Bir de kullandiginiz X paketleri nedir? Bir onceki iletinizde bunlari
guncellediginizi belirtmistiniz. Bu guncelleme eksiksiz olarak yapildi
mi? Yani butun X paketleri guncellendi mi? (Mesela Turkce XKB 'xlibs'
paketiyle geliyor, bunun surumunu 'dpkg -l xlibs' ile ogrenebilirsiniz.)

Sorunun tam olarak ne oldugunu anlayamiyorum, ama bu GNOME/klavye
civarindaki butun paketleri guncellemeyi deneyebilirsiniz. Su paketler
mesela: xlibs, capplets, capplets-data

--
roktas