[linux-baslangic] Re: klavye problemi gnome debian(2.6.7)

From: Emre Kadioglu (emre_kadioglu@yahoo.com)
Date: Sun 19 Sep 2004 - 15:46:23 EEST

Recai Bey dediklerinizi yaptim fakat yine sonuc
alamadim kde yukledim kde de herhangi bir sorun yok
gconf ta desktop gnome peripherals icinde ki
degerlerle de denedim ne yaparsam yapayim asaidaki
hatayi veriyor
xf86cfg icindeki ayarlari us yaptim gnome dakileri de
us yaptim bu sefer bir hata vermedi ama tr yaptigim
zaman hata veriyor

yardimlariniz icin tesekkurler

--- Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> wrote:

> Merhaba,
>
> * Emre Kadioglu [2004-09-18 14:19:51-0700]
> fakat

> "microsoftpro"
>
> Bu yapilandirmada bir sorun goremedim. GNOME, X'de
> kullandiginiz
> sistem-geneli yapilandirmanin disinda kullanici
> duzeyinde klavye
> yapilandirmasina izin verir ve bu noktada biraz
> kafasi karismis
> gozukuyor.

> yeni
> lütfen

gconftool-2·-R·/desktop/gnome/peripherals/keyboard/xkb