[linux-baslangic] Re: pure-ftpd

From: Erkin Tek (erkintek@yahoo.com)
Date: Fri 17 Sep 2004 - 18:36:40 EEST

/etc/passwd dosyasına baktım da:
ftpuser:x:506:506::/dev/null:/etc
ftp:x:14:50:FTP User:/var/ftp:/sbin/nologin
kullanıcı girişleri böyle, ama pure-ftp çalışırken
sahibi root ve kullanıcı girdiğinde o kullanıcı ile
ilgilenen program da o kullanıcının izinlerinde.
shell'le ilgili bir sorun mu acaba?

> veya "linux'un ftp"'si
> ftp> ls
> 227 Entering Passive Mode (127,0,0,1,148,119)
> 500 Unknown command
> Diyo. Anladığım kadarıyla passive mode sorunu
> yaşanıyo,

13k'lik pure-ftpd.conf göndermiştim ecartis beğenmemiş
:). İlgilenmek isteyene .conf'u kişisel olrak gönderiyim