[linux-baslangic] pure-ftpd

From: Erkin Tek (erkintek@yahoo.com)
Date: Fri 17 Sep 2004 - 18:11:33 EEST

GL3 kullanıyorum, onunla birlikte pure-ftp geliyormuş,
dağıtımın programını takip etmek adına pro-ftp falan
demeden kurdum, xined ile sorun çıktı ama bende
salladım ve standalone kurdum, akrada çalışsın zavallı
diye. Şimdi sorun çok garip:
"konqueror" ve "win98'in ftp" programlarında
listelenme oluyo. ls komutu çıktı veriyo, ama "ws-ftp"
veya "linux'un ftp"'si
ftp> ls
227 Entering Passive Mode (127,0,0,1,148,119)
500 Unknown command
Diyo. Anladığım kadarıyla passive mode sorunu
yaşanıyo, destekleyenler sıçıyo, desteklemeyenler ise
sorun falan görmeden yollarına devam ediyorlar. Yaw
bir ftp programı kurmak bu kadar zor olmamalı?

Kusura bakmayın 13K'lik bir eklenti koydum