[linux-baslangic] ¨FISO-8859-1?Q?ölümcül_hata?

From: Dogan Tankisi (tankisi@gmail.com)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 15:45:34 EEST

arkadaşlar fedora core 1 sisteme kurarken 3 cu cdde sweden dil
secenegini yuklerken olumcul hata veriyor? tamam diyorum reset atiyor
neden olabilir. nedenlerde donanım cd veya disk alanı yetersiz di
yor?
diski yeni fdiskledim? donanımdan pek sanmıyorum cdde okumasa der
okuyamıyor peki neden olabilir:)

--
Mobile : 0 536 36 49 101