[linux-baslangic] Re: =?ISO-8859-1?Q?=D3FISO-8859-1=3FQ=3F=D3Fiso-8? ôFISO-8859-1?Q?859-9?q?mönitö?ÓFISO-??FISO-8859-1?Q?8859-1?Q?rve?ıÓFiso-88??FISO-8859-1?Q?59-9?q?ç?ÓFISO-8859-1???FISO-8859-1?Q?Qcözünürlük???

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 15:33:12 EEST

Selamlar..

> meraba,
> cevaplarınız için teşekkür ederim, maili attığım gün bi arkadaştaydım onun sony monitörü vardı. monitör menüsüne girdiğinizde o andaki çözünürlük değeri ve dikey ve yatay tazeleme hız değerleri görünüyordu. ben 1024 x 768 ve 1152 x 864 için bu değerleri not ettim ve akşam gittim ve 1024 x 768 çözünürlüğe geçebildim. 1152 x 864 te ise ekran kenarlardan bayaa daraldı belki menüden düzeltilebilirdi ama üzerine düşmedim. şimdi çözünürlük 1024 x 768. mönitör kitapçığına da bakacağım.
> [...]

Bu sistem de redhat'ti degil mi ? Ne dagitim yapmislar diyerek sapka
cikariyorum ... Bir kullaniciyi nacar birakip bicare hale dusurmek
yolunda aldigi mesafe, gercekten takdire sayan, goruldugu uzere :))

Her neyse, NTFS icin baska bir proje var. Bu proje, native Windows
suruculerini (native, yani ciddi ciddi windows exe, vxd ivir
zivirlarini) kullanarak NTFS destegi veriyormus. NTFS'im yok denemedim,
kullanmadim ama ciddi bir calisma olarak gordum.. En azindan siz bir
deneyebilirsiniz. Elbette riskleri olacaktir, ama RH kullaniyor olmak
zaten yeterince riskli olduguna gore pek kaybedecek seyiniz yok gibi
gorunuyor..

http://www.jankratochvil.net/project/captive/

Saygi ve sevgiler..