[linux-baslangic] Re: ¨Futf-8?q?ÓFISO-8859-1?Q?ÓFiso-8859-9?q?mönit??Futf-8?q?ö?ÓFISO-8859-1?Q?rve?ýÓFiso-8859-9???Futf-8?q?q?ç?ÓFISO-8859-1?Qcözünürl??Futf-8?q?ük???

From: NilgünBelmaBugüner (nilgun@belgeler.org)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 12:25:56 EEST

Çarşamba 15 Eylül 2004 10:40 sularında, azer şunları yazmıştı:
> mount edilecek herhangi bi aygıtta ( ki ntfs için utf8 değerini yazdıktan
> sonra cdromlar ve floppy için aynı değişikleri yaptım ) isocahrset
> parametresi için utf8 kullanmam mı bu problemi ortaya çıkardı dersiniz??
> yoksa bilmediğim başka bi sebebi mi var?? herkese iyi günler.

Hiç ilgisi yok, ben de RH9 kullanıyorum ve benim de vfat bölümlerim utf8
ile bağlı. Sisteminizi kullanırken sadece gerektiği zaman su ile root
olursanız, bu tür sorunlar yaşamazsınız. Yani, bilmeden başka birşeyler
yapmış olmalısınız.

Esen kalın,
Nilgün