[linux-baslangic] Re: genel linux dusunceleri

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Mon 13 Sep 2004 - 19:02:00 EEST

Merhaba,

Slackware Linux 10 kullanıyorum. Yazın başından beri.... 2 yıllık bir
Linux maceram var. Red Hat ile başlayıp, Slackware'e kadar uzanan ve
Debian ile Gentoo dışında tüm dağıtımları adam gibi deneyip beğenmediğim
bir süreç...

Slackware gerçekten güzel... KDE yerine GNOME kullanın ? Hem daha rahat,
hem daha güzel.. Tabii alışana alıştığı güzel.. Benim Slackware'de
isteyip de yapamadığım şey şu anda yok gibi... Yazıcı, scanner, fotoğraf
makinesi, usb flash disk, usb fare sorunsuz... WiFi'yi yaptım en son ama
deneyemedim hala... Bunların dışında yakın zamanda Bluetooth, iRDA, GPRS
olaylarını yapacam. Yapacağım başka şeyler de var.

Kendi kernelimi derledim donanımıma göre ve düzgün bir şekilde
çalışıyor.. Herhangi bir destek vb gerekirse ona göre yeniden derliyorum
hemen modüllere falan derliyorum..

Kopete yerine de Gaim'i tavsiye ederim. Kolay gelsin..

Alper KANAT
http://raptiye.org