[linux-baslangic] genel linux dusunceleri

From: mete eren (meteeren@yahoo.com)
Date: Mon 13 Sep 2004 - 16:01:22 EEST

selamlar,

linux kullanmaya baslayali yaklasik 2 ay oldu.
slackware 9.1 kullaniyorum. simdiye kadar
tamamlayabildigim isler

-mouse'un scroll topunu tanittim
-klavyedeki tr sorunun bir kismini cozdum (simdi kde
konsol da r karakter yok ama hala) :(
-kopete programini kurdum. msn icin. simdi web
uzerinden oturum acilabiliyor , yani bir ise
yaramadı :(

linux'da kde 3.1 de grafik ekrarnin siklikla kendini
kapatip komut satirina dusmesi artik cekilmez bir hal
almakta , vakit aksam olmakta , yavas yavas toparlanip
yola koyulmak gerekli...

sizin linux maceraniz nasil basladi ve gidiyor ?