[linux-baslangic] Re: HTML mail problemi

From: Ergin ALTINTAS (ealtintas@dho.edu.tr)
Date: Fri 10 Sep 2004 - 11:42:46 EEST

Aynı yazılımı ben de mandrake 10.0 altında kullanıyorum. Bildi
ğim kadarıyla
KMail'in HTML desteği henüz tam değil. Dolayısıyla resimleri bu
şekilde
görmeniz şimdilik normal, ve sanirim pek cok kisi icin bu cok buyuk bir

problem de degil.

Eğer HTML desteği sizin için çok önemli ise 'Evolution'ı deneme
nizi tavsiye
ederim. Aslinda eposta icerisinde HTML benim ve pek cok kullanicinin tercih

edilmedigi cok guvenli olmayan bir yol. HTML mailler icerisine script
vasitasiyla zararli kodlar eklenebilmekte, outlook kullanan pek cok kisi
bundan muzdarip. Bu nedenle bazi eposta programlari tam HTML destegi
vermiyorlar.

Genel anlamda linux altında çalışan eposta programları ve özell
ikleri için
http://lwn.net/Articles/90955/ adresi faydalı olabilir.

Cum 10 Eyl 2004 13:31 tarihinde, tugrul karayel şunları yazmıştı:

=2D-
www.ergin.altintas.org