[linux-baslangic] HTML mail problemi

From: tugrul karayel (tugrul@med-ya.com)
Date: Fri 10 Sep 2004 - 13:31:12 EEST

        Arkadaslar suse 8.2 uzerinde KMail kullaniyorum. Genel olarak kullanimi cok
rahat bir yazilim ancak HTML maillerde birturlu resimler olmasi gereken yerde
olmuyor yani resimlerin yerleri olmasi gereken yerde ancak resimler alt
tarafa siralanmis durumda. Bu sorunu nasil cozebilirim ? (HTML gosterme
ozeligini aktif ettim) Olasi cevaplar icin simdiden tesekkur ederim, iyi
calismalar.