[linux-baslangic] Re: ¨FISO-8859-1?Q??Fiso-8859-9?Q?basit_masaüstü_işlemler...??

From: MustafaOgun (mustafaogun@gmx.net)
Date: Tue 07 Sep 2004 - 13:17:30 EEST

>Masaüstünü görene kadar herşey benim olağanüstüydü. Günlük kullanım için
>video oynatıcı, mp3 çalar yüklemek istedim, fakat bir türlü başaramadım, ya

buyuk ihtimalle zaten fedora size bunlari kurmustu, herhalde menulerden
erisememissiniz, bir terminal penceresi (komut satiri, command prompt,
gterm, xterm.. ) acin, orada sozgelimi xine yazin, xmms yazin, gmplayer
yazin

kurdugunuz programlarin isimlerini yazip deneyin, ilk bir iki harfi
yazip TAB tusuna basarsaniz gerisini kendi tamamlar.

>kurulum yapamadım, yada kurulum yaptığım programları çalıştıramadım.
>İnternet üzerinde uzun bir süre araştırma yaptım, fakat kurulumlar ve

fedora kullaniyorsaniz download etmeden once size sunulan secenekler
arasindan dosyanin .rpm uzantili olanlarini sececeksiniz, cunku sizin
dagitiminiz rpm tabanli, rpm uzantili dosyayi cek, ustune cift tikla
kurulsun.

--
MustafaOgun
Istanbul,Tr