[linux-baslangic] ¨Fiso-8859-9?Q?basit_masaüstü_işlemler...?

From: Cemal Kaan Buyukdenizci (cemalkaan@cemalkaan.com)
Date: Tue 07 Sep 2004 - 13:04:31 EEST

Merhaba,
Kısa bir süre önce Windows 'un tek düzeliğinden sıkılıp değişik bir işletim
sistemi denemek istedim, Red Hat'ın sitesinden Fedore Core 2'yi indirip
kurdum,
Masaüstünü görene kadar herşey benim olağanüstüydü. Günlük kullanım için
video oynatıcı, mp3 çalar yüklemek istedim, fakat bir türlü başaramadım, ya
kurulum yapamadım, yada kurulum yaptığım programları çalıştıramadım.
İnternet üzerinde uzun bir süre araştırma yaptım, fakat kurulumlar ve
programları çalıştırma konusunda açıklayıcı kaynak site, döküman bulamadım.
Sanki çalışmayan programlar yapılmış. Eminim ki bir kaç komut ile çözülecek
proplemler yaşadım, ama kaynak bulamıyorum.
Bize yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
:)

--
AVG tarafindan virus kontrolu yapilmistir...