[linux-baslangic] ¨Fiso-8859-9?Q?iyi_bir_başlangıç_için_???

From: Serkan ATEŞ (serkanates@armafiltre.com.tr)
Date: Wed 01 Sep 2004 - 08:23:21 EEST

Merhaba Arkadaşlar;

Uzun süredir Linux ile ilgilenmekteyim ama iş ve zaman gereği
ilgilenmekten
ileriye gidemedim. Aranıza henüz yeni katıldım ve
başlangıç seviyesindeki
konuların tamamına yakını bana yabancı. Linuxla ilgili olarak
kısa süreli
Redhat 8 ve squid maceram dışında ciddi birseyler yapmadım.
Bahsi geçen
soruyu araştırarak bulabileceğimi biliyorum. Ama bir defaya mahsus
olmak
üzere tembellik yapmak istedim. Lütfen sorumu mazur görün,
tembelliğimin
gayesi sadece aranıza katılmak, bu dünyaya bir ucundan merhaba
demek için
birseyler yazmak istedim. Evet bu dünyaya bir başlangıç yapmak
istiyorum ama
benim için en iyi başlangıç nasıl olur ?

Mandrake ve Red-Hat ? En belirgin farkları nedir ? Hangisi benim
için daha
iyi bir başlangıç olur. Siz beni başlama konusunda yönlendirin
gerisini ben
hallederim :).

Sevgilerimle.

Serkan ATEŞ