[linux-baslangic] pid'in sonu?

From: Erkin Tek (erkintek@yahoo.com)
Date: Wed 01 Sep 2004 - 02:15:38 EEST

bir program yazdımda tıngır mıngır yuvarlanıyo.
Mamafih 1.1Milyon falan kez bir programı açıp kapıcak.
Ve ps çektiğimde gördüm ki pid nolarinda bir enflasyon
olmuş. Bunun sınırını merak ettim, acaba nedir ki?

Programı üzerine biş sormak istemiyorum çünkü program
trivial, quick&dirty, öylesine yazdım. Çok gerekecek
bişiy olsa zaten optimizasyon yapmayı düşürdüm.