[Linux] e-post loglarını taramak?

From: mete eren (meteeren@yahoo.com)
Date: Thu 28 Oct 2004 - 10:13:25 EEST

selamlar,

linux posta listlerinde tarama yapmak için bir arama motoru var mı? daha önceden sorulmuş ve cevaplanmış soruları tekrar sormamak için eski logları nasıl tarayabilirim. listweb.bilkent.edu.tr adresine girip oradan ilgili başlıkları okuyabiliyoruz ama tam bir arama yapmak bayağı külfetli oradaki loglar aylara göre gruplandığı için tam bir arama yapmak mümkün olmuyor. bir ara denk gelmişti sanırım bir sayfadan taratabiliyordum ama şimdi bulamıyorum. gerçi google da site: yazdıktan sonra ilgili siteyi yazınca o sitenin için araştırıyor ama posta listelerini tarayamıyor nedense.

siz e-posta loglarını nasıl tarıyorsunuz?

diğer posta listelerine üye olmayı denedim ama gönderdiğim mesajlar ulaşmıyor yalnız linux (eski linux başlangıç ) listesine gönderdiklerim ulaşıyor

iyi günler...