Re: [Linux] mandra'keye usb disk tanıtmak

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 28 Oct 2004 - 09:06:00 EEST

Selamlar..

Buyuk ihtimalle, flashdiski taktiginiz zaman tanitmaniz filan
gerekmeyecek, /mnt/hd altindan erisebiliyor olacaksiniz. Benimkinde oyle
oldu. Sizde sorun olursa bildirin, bakalim. Ama bir sorun sd_mod'a
depend eden modul olmamasi olabilir, bu yuzdende bir kere sd_mod
yuklemek iyi olabilir..

Saygi ve sevgiler..