RE: [Linux] mandra'keye usb disk tanytmak

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Thu 28 Oct 2004 - 08:58:36 EEST

Eger makineyi acmadan flash diski takip acarsaniz o sizin icin her seyi
halleder. Masaustunuze ve /mnt/ altina gerekli dosyalari acar.
Ama eger makine acikken takarsaniz. Hatirladigim kadari ile yine
hallediyordu ama bir aksilik olurda tanimazsa
Mandrake control centerda hardware bolumunde nereye baglandigini gorebilir
ve buradan fstab mtab dosyalarini buna gore duzenlerseniz baglanmis olur.

Genelde hardware listesinde /dev/sda olarak gorunur ancak fstab ve mtab
dosyalarinda bu sekilde tanimlarsaniz problem oluyor.
/dev/scsi/xxx/xxx/xxx gibi gercek bir adresi daha olmasi lazim bunu
kullanirsaniz sorun cikarmaz

İnsallah yardimci olabilmisimdir.
Selamlar
Kerem