[Linux] New-Debian testing'de X'in işlemci kullanımı çok yüksek

From: murat akyildiz (muratak1@hotmail.com)
Date: Wed 27 Oct 2004 - 13:14:15 EEST

Mozilla'dan kaynaklanan bir problemle bana gelen mesaj Türkçe karakterler içermiyordu o nedenle tekrar göndermek istedim.

Merhaba,
Uzunca bir süredir debian testing kullanıyorum. Her şey
gayet iyiyken klasik apt-get upgrade'lerden birisinden ve usb
mouse'u ps/2 bir mouse ile bir süre yer değiştirdikten
sonra X'in işlemci kullanımı arttı. gkrellm ile
gözetlediğimde eskiden %2-3 civarında gezinen işlemci
kullanımı şimdi %45-50 civarında. Süreçlerden ps -aux ile baktığımda en çok işlemci
kullananın Xfree86 olduğu görülüyor. İşlemci
kullanımı hiç düşmüyor. Daha önce böyle bir
şeyle karşılaşmış olan ya da çözümü
bilen var mıdır acaba? Yardım için teşekkürler.
Not: Hem kde hem de gnome altında işlemci
kullanımı yüksekti. Sorun masaüstlerinden birisinde
değil gibi.

Express yourself instantly with MSN Messenger! MSN Messenger Download today it's FREE!